Wij doen al het mogelijke om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Indien je je bestelling vooruitbetaald hebt, ontvang je het geld terug op je bankrekening.

Voor ruiling gelden enkele voorwaarden:

  • Je artikel aanmelden via kiddo.kidzz1817@gmail.com
  • Je artikel moet binnen 7 dagen in ons bezit zijn, datum poststempel is bindend
  • Meldt je retour aan bij het kopje retourneren
  • Je ontvangt via e-mail van kiddo-kidzz.nl een retournummer
  • Noteer op het te verzenden pakket je retournummer
  • Zend je pakket bij voorkeur in de originele of andere degelijke verpakking retour aan Kiddo-Kidzz  Webshop
  • Stuur de pakbon mee terug en de artikelen dienen voorzien te zijn van de originele prijskaartjes
  • De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn
  • Biedt je pakket aan bij een van de post agentschappen bij jou in de buurt
  • Je ontvangt van een post agentschap een verzendbewijs ( bewaar deze voor je eigen administratie als bewijs van verzending, alleen bij pakketpost)
  • Binnen 30 werkdagen wordt het geld teruggestort, dat bedrag is inclusief verzendkosten van de heenzending.

Omdat bij gewone pakketpost geen schadevergoeding wordt betaald , adviseren wij het pakket aangetekend en verzekerd te versturen. De kosten en het risico van retour zenden zijn voor rekening van degene die retourneert. Adresseer de zending conform de beschreven procedure en biedt de zending z.s.m. aan bij een postkantoor of servicepunt. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode; bewaar dit verzendbewijs totdat je retour door ons verwerkt is. Zoek een postagentschap  of servicepunt bij jou in de buurt:

Wat doet Kiddo-Kidzz  met retourzendingen die niet aan bovengenoemde condities voldoen?
Op het moment dat wij een retourzending ontvangen en deze retour komt via de post, gaat Kiddo Kidzz er automatisch vanuit dat je akkoord gaat met creditering van de retouren in de vorm van het terugstorten op je bankrekening. Wij adviseren je het verzendbewijs van de post te bewaren in geval van enige discussie in deze.

  • Indien je de retourzending bij verzending niet (voldoende) frankeert, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen.  Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de voor ruiling aangeboden artikelen.
  • Retourzendingen, welke buiten de retourtermijn aangeboden worden bij de post of via de reguliere post te laat verzonden worden (datum poststempel is bindend), zullen niet gecrediteerd worden. Mocht er zich een situatie voordoen waarin je voorziet dat er problemen zouden kunnen ontstaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Verwerking van je retourzending
Zowel de aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt gecrediteerd en binnen 30 dagen op je bankrekening gestort.

Bestellen van vervangend artikel bij een retour
Indien je een artikel wenst om te ruilen, moet je eerst het te retourneren artikel aanmelden in je account en vervolgens het gewenste artikel te bestellen via de normale bestelprocedure op onze website.
Zodra je een retour hebt aangemeld, ontvang je per e-mail een bevestiging met een retournummer. Plaats je nieuwe bestelling en kies de betaalwijze. Zodra je retour door ons is verwerkt, wordt het bedrag binnen 30 dagen op je rekening teruggestort. Houd er rekening mee, indien je onder de € 50,- besteld, dat de portokosten voor het verzenden van nieuwe artikelen voor jouw rekening komen.

Herroepingrecht
Je hebt als consument conform artikel 6 t/m 8 van de algemene voorwaarden het recht je bestelling binnen 7 dagen na aflevering te herroepen. Je kunt de te herroepen artikelen aanmelden voor retour. De terugbetaling geschiedt binnen 30 dagen.

Heb je een klacht over een artikel of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken je om de klacht direct aan ons kenbaar te maken. Dit per e-mail (kiddo.kidzz1817@gmail.com).
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.